zondag 15 augustus 2010

Nieuwe achtergrond + nieuws

Hoihoi!

Zo. Het is weer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst hebt, maar ik ga weer beginnen.  Ik ben begonnen met een nieuwe achtergrond van mijn blog. Dus, wat vinden jullie er van?

Verder is mijn kamer drastisch aan het veranderen. Alle muren worden wit, behalve eentje, die paars wordt. De roze gordijnen veranderen in paarse gordijnen, en ik krijg een nieuwe dekbedhoes. Ik heb ook al een nieuw hoofdkussen. De accesoires op het plankje worden ook vernieuwd. Van lichtblauw, is het de bedoeling dat ze paars worden. Of natuurlijk felroze, de kleur van mijn geliefde Fatboy ♥

Volgende week moet ik al weer naar school. Heb ik er zin in? Ja, maar de vakantie is gewoon te snel voorbij gegaan. En er is nog een nieuwtje. Ik ben aangenomen bij de Bas van der Heijden, als vakkenvuller. Het verdient niet heel goed, maar alle beetjes helpen! Tot nu toe is het wel leuk, maar om nou te zeggen dat ik geen rare dingen meemaak!? Nee. Ik maak juist wel veel rare dingen mee. Mensen beginnen tegen mij in het Turks of Engels te praten! Wel grappig hoor, maar wat zeg je dan? Als je verwacht dat iemand gewoon iets aan je vraagt in het Nederlands, en dan opeens Engels begint te praten. Ik weet de meeste vragen niet eens te beantwoorden in het Nederlands, laat staan in het Engels! Nou, in ieder geval heb ik gisteren overleefd. Dat was mijn 2e werkdag, dus. Donderdag moet ik weer werken. Ach, het is best een gezellige sfeer daar! Ik moet alleen nog even alle namen gaan onthouden. En of dat gaat lukken? Het zal wel even duren denk ik.

In ieder geval, ik heb besloten om deze blog ook af en toe te gebruiken voor ook normale dingen, en niet alleen voor bewerk(d)ingen. Niet dat dat niet normaal is natuurlijk ;)

Groetjes van Inge.
'Onze Bas-medewerker.' (citaat van mam, die iedere keer begint te lachen als ik in werkkleding naar beneden kom)

1 opmerking:

  1. hahahaha inkie pinkie poepcinees
    wat een grappenmaker LOLLETJES!!!(snap ie hem lolletje dolletjes)hahaha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(die haaa wordt steeds lager en zachter
    doeiii

    BeantwoordenVerwijderen